Hello, Grüezi, I am Sarah
Here I share some of my current projects, frameworks, and articles.
Have fun with it!
Von Kunden lernen zahlt sich aus
Mit Innovationen Kundenerwartungen übertreffen. Ideen und Inspiration kommen häufig durch technologischen Fortschritt.
Switch. Umschalten auf die Organisation von morgen
Prozessinnovation mit Task Forces, Leuchtturmprojekten und unter Kooperation mit Unternehmen und Hochschule.
Projekt Outline erhaltenLearning Sheet
Formulate hypotheses, prototype & test, and generate findings with this simple framework. See the full description.
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Rollen in der Transformation
Researcher, Innovator, Coach oder Transformator? Wie bringst du deine Organisation voran? Hier geht’s zum Rollen Framework mit Beschreibungen.
Zum DownloadKollege AI
Ein Ausschnitt aus meinem Talk an der AI Zürich Konferenz zum sinnvollen Einsatz von Artificial Intelligence.
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Der Kunde allein genügt nicht
Verschiedene Rollen bei der Gestaltung der Customer Experience: Researcher, Coaches, Innovatoren und Transformatoren.
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Customer Experience Management
Create value for customers along an end-to-end customer journey. Our services and solutions are designed to get a clear understanding of what your customers expect and act quickly on it.
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Digital Customer Interaction
State of the art technology allows you to build sales funnels with automated campaigns and the use of bots and artificial intelligence. We provide all the services you might need when it comes to marketing automation.
Learn moreCustomer Experience Review
A Customer Experience Review provides an integrated picture of customer perception and checks for the digital maturity of crucial customer interaction points. This is a good point to get started.
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